Marcel Grapendaal benoemd tot Verenigingsmanager

8 september 2016 1:15

Beste SDZ’rs,

Het bestuur heeft Marcel Grapendaal benoemd tot Verenigingsmanager voor 20 uur per week. Er hadden zich 5 kandidaten gemeld voor deze functie. Marcel kwam als beste kandidaat uit de bus.
Het bestuur is blij met deze benoeming en wenst Marcel heel veel succes in deze functie. Marcel is voor de meeste van jullie geen onbekende. Hij is momenteel vooral met de aspirantencompetitie bezig. Marcel zal als Verenigingsmanager zich vooral inzetten om de organisatie van SDZ sterker en breder te maken. Dat kan gaan over het verbeteren van de voetbaltechnische ondersteuning, als ook het beter benutten van onze accomodatie buiten de voetbaluren. Er zijn uitdagingen genoeg. Hij doet dat natuurlijk niet in zijn eentje. Daarvoor heeft hij de vele onvolprezen vrijwilligers binnen de club hard voor nodig.
Omdat hij al een tijdje meeloopt bij SDZ heeft hij al goed inzicht in wat er beter kan. Maar hij zal zeker (nog vaker) op de club zijn om zich te laten informeren hoe alles reilt en zeilt. In overleg met het bestuur gaat hij zijn prioriteiten voor de komende maanden bepalen. Hij zal daarom regelmatig aanschuiven bij bestuursvergaderingen.

We hopen dat onze club hiermee weer een stapje zet in het verder professionaliseren van onze prachtige club.