Stage BVO's

Het is een groot compliment als spelers wordt gevraagd stage te lopen bij een Betaald Voetbal Organisaties (BVO). Regelmatig leidt dit ook tot een mooie overstap. Daar is SDZ natuurlijk heel trots op.

SDZ hanteert de volgende regels wanneer er een stageverzoek van een BVO komt:

• Als een club interesse heeft in een speler dient altijd eerst contact te worden opgenomen met de Technische Commissie: [email protected]
  • Na toestemming van de Technische Commissie,  kan de speler benaderd worden.
  • SDZ verleent de betreffende speler vervolgens schriftelijk toestemming.  (In de reglementen van KNVB is opgenomen dat spelers schriftelijk toestemming van de eigen vereniging nodig hebben,  voordat zij aan activiteiten van een andere vereniging kunnen meedoen. Spelers zijn anders niet verzekerd via de club.)
  • SDZ verleent vanaf de herfstvakantie toestemming aan haar leden om mee te mogen doen aan stage-activiteiten bij BVO's. Dat is eerder dan de meeste clubs. SDZ vindt een goede voorbereiding met volledige selecties aan het begin van het seizoen belanrgijk. Eerder dan de herfstvakantie verleent SDZ dan ook geen toestemming.

AJAX-Partnerclub.jpg