Aanvraag oefenwedstrijd

Contactgegevens van de aanvrager - let op, dit moet de contactpersoon (trainer of leider) van het thuisteam zijn, niet van de tegenpartij.

Let op, de voorkeurstijd kan alleen aangehouden worden als het past met de overige wedstrijden en de planning van openen en sluiten van het terrein.

Om welke twee teams gaat het?

Geef de naam van de speler (voornaam en achternaam) op, én de naam van de ouder die de kantinedienst komt doen.

Bij senioren: geef alleen de naam van de speler door. De dienst van senioren vindt voor of na de wedstrijd plaatst.

* = verplicht