Contributie-inning uitgevoerd door NIKKI

Samenwerking NIKKI

Namens SDZ voert NIKKI de inning en verwerking van de contributiegelden uit. Betalingen kunnen worden gedaan via een iDEAL-betaallink welke u zult ontvangen via e-mail.

Concreet betekent de samenwerking met NIKKI dat zij uw contributie via het NIKKI-systeem verwerkt. Wij hebben met NIKKI afspraken gemaakt met betrekking tot reglementen en werkwijzen welke wij als club hanteren. Ook is er voor het hele seizoen een tijdlijn uitgestippeld. Op deze manier kan NIKKI precies de regels volgen en daadwerkelijk onze vereniging op maat ontzorgen. NIKKI is een verlengstuk van de vereniging en biedt daardoor zekerheid en continuïteit.

U ontvangt in de eerste e-mail een iDEAL-betaallink om de contributie in één keer te voldoen. Tevens zit in deze eerste e-mail ook een iDEAL-betaallink voor de contributiebetaling van de eerste termijn, wanneer u liever in tien maandelijkse termijnen betaalt.

Termijnbetalingen

SDZ heeft een vast bedrag met NIKKI afgesproken voor het betalen in maandelijkse termijnen. Deze servicekosten bedragen 10% van uw contributie, met een maximum van € 19,- per lid, per seizoen. De servicekosten worden opgeteld bij de contributie en verdeeld over de maandelijkse termijnen wanneer u in termijnen betaalt.

Let op!

• Wanneer u in één keer betaalt, komen er geen extra kosten bij
  • De link voor in één keer betalen is slechts beperkt geldig. Daarna vervalt de mogelijkheid om in één keer te betalen

Vergoedingen via derden (bv Stadspas of Jeugd SportFonds)

Wanneer u gebruik maakt van een (gemeentelijke) vergoeding om de contributie te voldoen, dient u deze zelf aan te vragen. Neem tijdig contact op met uw mediator of desbetreffende persoon om dit in werking te stellen. Bij de contributiefactuur zit een instructie hoe u uw Stadspas of JSF bevestiging in kunt sturen. Wanneer de club de vergoeding heeft ontvangen, zal NIKKI een factuur sturen voor het eventueel resterende bedrag. U kunt hier meer informatie over terugvinden op de website van NIKKI bij de FAQ.

Let op!

Met het bestuur zijn een aantal vaste afspraken gemaakt die NIKKI en het bestuur zullen opvolgen gedurende het seizoen:

• Wanneer u in het nieuwe seizoen geen bericht heeft ontvangen van NIKKI, controleer dan eerst uw spam box. Ook daar geen bericht? Dan verzoeken wij u contact op te nemen met [email protected]
  • Ook als u geen email ontvangen heeft, blijft u betalingsplichtig. Bij het uitblijven van betalingen worden extra administratiekosten in rekening gebracht en wordt de inning van de contributie uit handen geven aan incassobureau Collectmasters. SDZ wil dit graag voorkomen, ook in uw belang. Dus zorgt u alstublieft voor tijdige betaling.
  • Indien wenselijk kunt u, op verzoek, rechtstreeks betalen op het bankrekeningnummer van NIKKI. Informeer hiernaar per e-mail op [email protected]
  • De gehele communicatie betreffende de inning van onze contributiegelden ligt in handen van NIKKI. Al uw vragen en verzoeken omtrent de contributiebetaling kunt u per e-mail of telefonisch aan hen voorleggen. Ook kunt u informatie over financiële voorwaarden en contributiebetalingen nalezen op de SDZ website.
  • De vereniging kan geen contante betalingen aannemen en zal u voor betalingen doorverwijzen naar NIKKI.
  • Wanneer de vereniging de contributiegelden niet op tijd heeft ontvangen, zal bij het uitblijven van betalingen een incassobureau worden ingeschakeld. Uiteraard gaan wij als bestuur ervan uit dat dit niet nodig zal zijn.

De contributie is een belangrijk onderdeel voor het bestaan van onze club.

We danken u voor uw medewerking en heel veel voetbalplezier tijdens het nieuwe seizoen!