SDZ kleding kopen

Vanaf seizoen 2023-2024 speelt SDZ in een nieuw en schitterend JAKO tenue. Dit seizoen geldt nog als een overgangsperiode. Dit betekent dat er door breedtesportteams nog met het oude tenue mag worden gespeeld. Met ingang van het seizoen 2024-2025 is het JAKO tenue wel verplicht.

Er geldt echter een aantrekkelijke korting als je dit seizoen overstapt en een compleet tenue (shirt met korte mouwen, broek en kousen) bestelt.
Compleet tenue junioren €46
Compleet tenue senioren €51

Vanaf het seizoen 2024-2025 zullen deze prijzen niet meer gelden.

Wil je er als team strak uitzien en samen overgaan naar het nieuwe tenue? Dan geldt er een extra 10% korting. Neem hiervoor contact op met [email protected].

Selectiespelers krijgen het wedstrijdtenue in bruikleen van de club, maar schaffen zelf een trainingsset aan.

Openingstijden SDZ shop

De shop is geopend op:
Woensdag 17:00 - 17:45

Let op, er is geen pinautomaat aanwezig. Om te betalen plaats je ter plekke een bestelling in de webshop en rekent af door middel van het scannen van een QR code en een mobiel bankieren app.

Stadspas en Jeugdfonds Sport (JFS) kledingtegoed
Heb je een tegoed vanuit het JFS of Stadspas? Je kunt hiermee een bestelling plaatsen in de SDZ webshop en kiezen voor 'betalen bij afhalen'. Vermeldt in het opmerkingenveld dat je met JFS of Stadspas wil betalen, geef de naam van de houder en het nummer van de JFS bevestiging of Stadspas door.

Gebruikte kleding via SDZ Marktplaats
Naast het aanbieden van nieuwe kleding wil SDZ ook graag het hergebruik van kleding aanmoedigen. Te kleine of overbodige voetbalkleding en -schoenen kun je aanbieden via de SDZ Marktplaats. Zorg ervoor dat wat je aanbiedt in goede staat is, of vermeld duidelijk wat er mankeert aan je kleding. Ben je op zoek naar bepaalde kleding? Ook dan kun je een advertentie plaatsen.

Zie voor de kledingvoorschriften: kledingvoorschriften

Naast de eigen SDZ shop & webshop is de SDZ kleding ook verkrijgbaar in de winkel van onze leverancier alsmede via de de JAKO webshop.
Haverhals_1.png