Informatie

1920 Academy is de interne opleiding (voetbalschool) van de Amsterdamse Voetbalvereniging Samenspel Doet Zegevieren, (kortweg SDZ) en vernoemd naar het oprichtingsjaar van onze club. Alvorens in een regulier team geplaatst te worden is de 1920 Academy voor vrijwel alle nieuwe leden (zowel breedtesport alsmede meer talentvolle spelers) de eerste kennismaking met SDZ . Naast deze wekelijkse trainingen organiseren wij de SDZ talentendag, voetbalkampen in de schoolvakanties, alsmede trainersopleidingen en andere evenementen zoals meidendag en de Future Cup, een jaarlijks terugkerend intern toernooi voor onze nieuwe O8 spelers. Als opleidingsclub zijn wij KNVB gecertifieert Lokale Jeugdopleiding en tevens *Partnerclub van Ajax.

1920.png