SDZ Businessclub

AVV SDZ (Amsterdamse VoetbalVereniging Samenspel Doet Zegevieren)
Wij zijn AVV SDZ. Opgericht 1 mei 1920 in Amsterdam Centrum. Uitgegroeid tot een van de grootste, leukste en meest prestigieuze voetbalverenigingen van de stad met ruim 1000 jeugdleden, 400 volwassenen en 200 vrijwilligers met branie en bluf. Ondernemend, open en gezellig, dat ook. De mooie mix van mensen en culturen kenmerkt SDZ. Een échte afspiegeling van Amsterdam. Met 'samen' als belangrijkste spelregel. Want wij weten als geen ander: Samenspel Doet Zegevieren. Dat is SDZ en Amsterdam op z'n best!

MEER DAN VOETBAL
SDZ neemt als voetbalvereniging derhalve een belangrijke sociale en maatschappelijke plaats in binnen Amsterdam Centrum-West. De club staat voor zowel breedte- als topsport. Zo organiseert SDZ samen met diverse maatschappelijke partners tal van activiteiten, waarbij een 'nieuwe' toekomst bieden aan 'kwetsbare' Amsterdammers, zelfontwikkeling en een verantwoorde en gezonde levensstijl centraal staat. Daarnaast is SDZ trotse *partnerclub van Ajax en zijn zowel het eerste herenteam als de jeugdselectie teams toonaangevend in de diverse (Amsterdamse) competities.

De businessclub biedt, naast het bereiken van een commercieel interessante doelgroep, daarom ook een enorme kans op meer naamsbekendheid als maatschappelijk betrokken onderneming of supporter van lokale topsport.

BUSINESSCLUB
De SDZ Business Club ondersteunt SDZ in de breedste zin van het woord en heeft de ambitie uit te groeien tot een van de belangrijkste netwerkclubs in Amsterdam-Centrum-West.

Interesse om ook lid van de SDZ Businessclub te worden? Vul dan dit formulier in of neem contact met ons op door te mailen naar [email protected].

Businessclub AVV SDZ