Restitutie Borg Verenigingswerk

Restitutie borg verenigingswerk

Met ingang van het seizoen 2016-2017 betaalt u ieder seizoen vooraf per spelend lid € 75,00 borg verenigingswerk. Met ingang van het seizoen 2024-2025 is de borg vastgesteld op € 100,00.

Door het uitvoeren van taken kunt u uw borg gerestitueerd krijgen.
Om in aanmerking te komen voor restitutie van de borg dient u minimaal 12 uur verenigingswerk te hebben verricht.

Door middel van onderstaand formulier kunt u uw borg terugvragen.

De borg wordt op twee momenten in het seizoen teruggestort. Het eerste moment is in december / januari en het tweede moment is in mei / juni.
In verband met de privacy wetgeving hebben wij uw bankrekeningnummer niet in onze ledenadministratie vastgelegd. Vandaar dat u uw bankgegevens moet invullen.

Eventuele vragen kunt u mailen naar: [email protected]

Restitutie borg verenigingswerk

* = verplicht