Compleet Team

Aanmelden nieuw senioren team (mannen/vrouwen)

Wegens uitbreiding is er ingaande seizoen 2024/2025, zowel op vrijdag (7X7)), zaterdag als zondag, ruimte voor extra senioren teams bij SDZ. Interesse om met jouw team bij SDZ te komen spelen? vul dan onderstaand inschrijfformulier in. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op. LET OP! Dit formulier betreft aanmelding voor een compleet team.  Individueel inschrijven bij een bestaand seniorenteam doe je hier.

Ingaande seizoen 2024-2025 voert SDZ teamcontributie in. €4.500 per seizoen voor een team van maximaal 25 spelers, oftewel €180 p.p. Dit is exclusief de verplichte borg voor verenigingswerk, zie hiervoor onze club van morgen.

AANTAL SPELERS CONTRIBUTIE PER SPELER
17 €265