Medewerkersavond

Wij nodigen alle medewerkers van harte uit op de medewerkersavond op vrijdag 19 april!

Jullie zijn onbetaalbaar
Zonder jullie inzet is het niet mogelijk om 1400 SDZ voetballers en een veelvoud aan voetballiefhebbers langs de lijn iedere week van voetbal te laten genieten.

Daarom duizend maal dank
Van de dames en heren achter de bar tot de terreinknecht op het veld. Van de schoonmakers in de kleedruimten tot de webmaster achter de computer. Van de jeugdtrainers in de regen tot de ledenadministratie. Samen maken zij het iedere week weer mogelijk om van voetbal te kunnen genieten.

Voor weer een topseizoen
Het einde van het voetbalseizoen nadert en is bij uitstek hèt moment om onder het genot van een hapje en een drankje een ieder die hier aan bijgedragen heeft in het zonnetje te zetten. De catering zal verzorgd worden door onze eigen Surinaamse toko.

Bedankt voor jullie inzet
Alle barmannen en -vrouwen, bestuursleden, commissieleden, elftalleiders, grensrechters, masseurs, materiaalmannen, redactieleden, scheidsrechters, schoonmakers, terreinknechten, hoofdleiders, trainers, wedstrijdcoördinatoren en alle andere vrijwilligers, wederom bedankt voor jullie tomeloze inzet!

Graag tot ziens op 19 april op sportpark Transformatorweg bij ons aller SDZ.

Medewerkersavond.png

Medewerkersavond

Allergiën, medicijnen en dieetwensen waarvan de keuken op de hoogte moet zijn

* = verplicht