SDZ onderbouw selectie teams winnen Paastoernooien!

1 april 2024 20:15

Dat er veel kwaliteit zit in de jeugdopleiding van SDZ werd tijdens het Paasweekend nog maar weer eens onderstreept!

Op zaterdag speelden de JO7-1 en de JO7-2 tegen elkaar in de finale van de FIMH Paascup in Vleuten. Beide ploegen hadden alle poulewedstrijden gewonnen en uiteindelijk ging de JO7-2 er met de eerste plek vandoor na een 0-2 overwinning in de finale.

De JO9-1 pakte de 1ste plek op hetzelfde toernooi na alle wedstrijden op zowel de zaterdag als de zondag met overmacht te hebben gewonnen. In de finale werd het nog wel spannend tegen de thuisclub PVCV,  maar uiteindelijk trokken de mannen van trainer Yunus met 7-4 aan het langste eind.

Dan de zondag; in de ochtend pakte de JO11-2 de eerste plek op het ‘Bounce Valley Houten Paastoernooi’ en in de middag was het de beurt aan de JO11-1. De mannen van trainer Mustafa wisten het ‘We Maintain Pupillentoernooi 2024’ in Enkhuizen op hun naam te schrijven door alle wedstrijden te winnen.

Op maandag sloot de JO8-1 het Paasweekend in stijl af door ongeslagen het ‘Full Speed ZKR Paastoernooi’ in Delft te winnen.

Al met al dus een topweekend voor onze jeugdopleiding!

2.jpeg 4.jpeg

5.jpeg 1.jpeg