Uniek in de historie van SDZ

10 april 2024 21:30

Al jarenlang staat Sportpark Transformatorweg, de thuishaven van ons aller SDZ, standaard in het navigatiesysteem van de scouts van de diverse Betaald Voetbal Organisaties (BVO). Niet alleen onze Partnerclub Ajax, maar ook Feyenoord, PSV, AZ, FC Utrecht, Telstar en FC Volendam zijn wekelijks langs onze velden te vinden. En dat is niet alleen vanwege onze overheerlijke broodjes Surinaamse kip, voor €5/stuk verkrijgbaar in de SDZ kantine.

Komend seizoen spelen er bijvoorbeeld alleen al 6 SDZ'ers uit onze O8 en O9 op De Toekomst (Ajax), de Herdgang (PSV) en 1908 het jeugdcomplex van Feyenoord. Een aantal/prestatie om als opleidingsclub trots op te zijn.

Sportpark Zoudenbalch, het jeugdcomplex van FC Utrecht spant echter de kroon want daar zal in seizoen 2024-2025 de O11-1 grotendeels uit SDZ'ers bestaan.

IMG-20240410-WA0020.jpg
Op de foto onze trotse SDZ'ers in het shirt van FC Utrecht.

Trainers, TJC, HJO en Technische Commissie wensen alle uitgevlogen SDZ'ers veel succes bij hun nieuwe club. Voor een compleet overzicht zie de SDZ Hall of Fame.