Selectieteams 2024/25

21 april 2024 18:30

In de week van maandag 21 april starten wij met de selectietrainingen. Alle huidige selectiespelers die volgend seizoen blijven, doen mee aan de selectieperiode. Zij ontvangen een bericht met informatie over het veld, de trainingsdagen- en tijden, in welke groep ze voorlopig zijn ingedeeld, en bij welke trainer ze zich moeten melden.

In overleg met de trainers en op basis van de interne scouting worden er ook een aantal spelers van de breedtesport teams uitgenodigd voor de selectietrainingen. Deze spelers ontvangen hierover persoonlijk een bericht.

Selectieteams 2024/25

Volgend seizoen zullen de volgende teams selectieteams zijn:

JO8-3 (JO7-1) geboortejaar 2018

JO8-1 en JO8-2 geboortejaar 2017

JO9-1 en JO9-2 geboortejaar 2016

JO11-3 en JO11-4 geboortejaar 2015

JO11-1 en JO11-2 geboortejaar 2014

JO12-1 geboortejaar 2013

JO13-2 geboortejaar 2013

JO13-1 geboortejaar 2012

JO14-1 geboortejaar 2011

JO15-1 geboortejaar 2010

JO16-1 geboortejaar 2009

JO17-1 geboortejaar 2008

JO19-1 geboortejaar 2007 en 2006

– De JO7-1 wordt doorgeschoven naar JO8-3 en gaat 6vs6 spelen.

– We schuiven de JO10-1 en JO10-2 door naar de JO11-3 en JO11-4 en die gaan 8vs8 spelen.

– De JO12 spelers die het aankunnen komen in de JO13-2. We denken dat het voor deze leeftijd goed is om alvast te wennen aan een groot veld. Het grootste gedeelte van de huidige JO11-1 zal daarom in de JO13-2 komen. Spelers waarvan wij denken dat het voor hun ontwikkeling beter is om nog niet de stap te maken naar groot veld, komen in de JO12-1.

– Vanaf JO14 hebben we 1 selectieteam per jaargang. Daarnaast maken we een sterk eerste team op de zondag met spelers die hiervoor in aanmerking komen. Deze teams zullen begeleid worden door een geschikte trainer.

Technische staf

De technische staf voor volgend seizoen is bijna compleet. Het streven is om deze voor 1 mei bekend te maken.

De trainingsdagen

Zolang de teams nog in competitie zitten, kunnen we nog niet volledig over op de nieuwe trainers en zullen we een aangepast trainingsschema hebben voor de selectietrainingen.

Voor de onderbouw betekent dit dat zoveel mogelijk de dinsdagen gebruikt worden en voor de bovenbouw de maandagen. In sommige gevallen kan dit afwijken en krijgen de teams waar dit betrekking op heeft hier een bericht over. Na de laatste competitieronde van 26 mei gaan de teams volledig over op de nieuwe trainers en gaan we trainen op de dinsdag- en donderdagen. Het kan zijn dat er op de zaterdag een wedstrijd gepland wordt dus houdt daar rekening mee. Dit zal ruim van tevoren worden aangekondigd. Het huidige trainingsschema staat op de website

De trainingen van de breedtesport teams kunnen op de huidige dagen en tijden doorgaan tot 8 juli.

.

Volgend seizoen traint de hele selectie op maandag, dinsdag en donderdag.

maandag: techniek/performance training

dinsdag en donderdag: teamtraining

De breedtesport teams zullen op maandag/woensdag en vrijdag trainen.

Een opzet voor het trainingsschema 2024/25 zal na de meivakantie worden gepubliceerd.

Planning

– 21 april start selectietraining

– 2 mei eerste afvallers bekend gemaakt daarna kunnen spelers aan het eind van elke week afvallen

– 1 juni voorlopige selectie rond

– 16 juni definitieve selecties rond

– 8 juli einde seizoen

Uit de selectie

Gedurende de selectieperiode kunnen spelers uit de selectie vallen. Bij spelers t/m JO13 wordt dit aan de ouders gecommuniceerd. Spelers vanaf JO14 horen dit persoonlijk van de trainer. Eventueel is daarna een gesprek tussen de TJC en/of trainer en speler (en ouder) mogelijk.

Teamindeling

Het streven is om de voorlopige indeling van de selectieteams 2024/25 uiterlijk 1 juni bekend te maken. Daar waar het kan doen we het eerder.

In de maand mei gaan we met de breedtesport trainers en leiders om de tafel om gezamenlijk tot de juiste teamindelingen voor de breedtesport teams te komen. Het is het streven om 1 juni de voorlopige indelingen voor de breedtesport rond te hebben. De definitieve indelingen worden op 17 juni gecommuniceerd.

Overschrijven/opzeggen

Opzeggen/overschrijven kan uitsluitend via het opzegformulier op de website en is tot 1 mei kosteloos, na 1 mei worden er kosten in rekening gebracht: zie de website voor meer informatie.

Spelers die naar een andere club gaan hebben een overschrijvingsverzoek van de nieuwe vereniging nodig én het lidmaatschap bij SDZ dient te worden opgezegd. De uiterste overschijvingsdatum voor de bovenbouw A categorie is 15 juni.

We hopen jullie hiermee goed geïnformeerd te hebben, maar indien er nog vragen zijn dan kunnen jullie terecht bij:

Milano Koenders TJC onderbouw 0647949498

Richard Meijer TJC bovenbouw 0653975768