Lidmaatschap Brons

SDZ Amsterdam Businessclub Netwerk
voor ondernemers & professionals met een passie voor business & voetbal
LIDMAATSCHAP BRONS €150*
  • Full screen uiting op onze Digital Outdoor Signage voor de SDZ hoofdingang.
  • Bijwonen van alle Businessclub Netwerk bijeenkomsten in de SDZ kantine.
  • SDZ clubcard met €100 tegoed te besteden tijdens de Businessclub Netwerk bijeenkomsten & thuiswedstrijden SDZ 1.
  • Vermelding op de Businessclub Netwerk sponsorwand in de SDZ kantine en bestuurskamer.
  • Bedrijfspresentatie gepubliceerd op de SDZ website & socials.

Genoemde bedragen zijn exclusief BTW en gebaseerd op een drie jarige overeenkomst. De kosten voor het vervaardigen en plaatsen van de reclamedragers zijn voor rekening van SDZ.

digitale-abri-blast_SDZ.png

SDZ Businessclub

Kies bestandWijzigVerwijder

Na betaling van het sponsorbedrag van €150 excl. BTW (€181.50 incl. BTW) ontvangt u binnen 5 werkdagen online het factuur. Heeft u verder nog businessclub gerelateerde vragen en/of suggesties? gebruik hiervoor dan onderstaand tekstveld.

Hiermee verklaart u zich akkoord met de voorwaarden en tarieven die gelden voor het lidmaatschap van de SDZ Businessclub. Zie avv-sdz.nl

* = verplicht