Opzeggen/Overschrijven

Opzeggen
SDZ-leden die hun lidmaatschap wensen te beeindigen, dienen onderstaand formulier in te vullen.
LET OP: Een mail, sms, app, mondelinge opzegging leidt niet tot een uitschrijving. Opzeggen kan uitsluitend via onderstaand formulier.

De volgende regels gelden mbt opzeggen:
-Wil je na het huidige seizoen stoppen met voetballen, zeg dan op voor 1 mei van het huidige seizoen. Vanaf 1 mei brengt de vereniging extra kosten in rekening.
-Bij opzegging vanaf 1 mei tot 15 juni brengt de vereniging 75 euro in rekening.
-Bij opzegging vanaf 15 juni tot 1 augustus brengt de vereniging 150 euro in rekening.
-Bij opzegging vanaf 1 augustus (dus ook tijdens het seizoen) is de volledige contributie verschuldigd. Hierop worden geen uitzonderingen gemaakt. Ook in geval van blessure, ziekte, verhuizing, gewijzigde financiële omstandigheden, onvoorziene calamiteiten enzovoorts, is de volledige contributie verschuldigd.

Overschrijven
Als je besluit om naar een andere vereniging te gaan is een overschrijvingsverzoek van de nieuwe vereniging nodig en dien je je lidmaatschap bij SDZ op te zeggen.  De uiterste overschrijfdatum is 15 juni. LET OP: Opzeggen is tot 1 mei kosteloos, vanaf 1  mei tot 15 juni wordt 75 euro in rekening gebracht!

Blokkade
Zowel bij opzeggen als overschrijven bekijkt de ledenadministratie of aan alle financiele verplichtingen is voldaan en of kledingstukken die in bruikleen zijn gegeven zijn ingeleverd.  Als niet aan de verplichtingen is voldaan, wordt een blokkade opgelegd en is uitschrijving/overschrijving niet mogelijk.

Contact ledenadministratie:  [email protected]

opzegformulier