SDZ verwelkomt Onside Scholarships als nieuw businessclub lid!

25 maart 2024 16:00

Onside Scholarships is toegetreden als lid van de snelgroeiende SDZ Businessclub. Kees Heemskerk zal namens het bedrijf aanwezig zijn bij de evenementen.

Heb jij de droom om in Amerika te voetballen en te studeren? Onside Scholarships begeleidt jou bij het verwezenlijken van die droom om voetbal en studie te combineren op een Amerikaanse Universiteit, zodat jij kunt uitblinken met voetbal maar ook in jouw persoonlijke leven. Zit jij momenteel op havo, vwo of mbo, neem dan contact met ons op om jouw mogelijkheden te bespreken!

Onside_Scholarships.jpg

Businessclub_Poster.png
voor ondernemers & professionals met een passie voor business & voetbal