SDZ verwelkomt Travel Active als nieuw businessclub lid!

27 maart 2024 8:30

Travel Active is toegetreden als lid van de snelgroeiende SDZ Businessclub. Mark Maasdam zal namens het bedrijf aanwezig zijn bij de evenementen.

High School in het buitenland! Cheerleader of Footballplayer worden in Amerika, een prom bijwonen in Canada, kerst vieren op het strand in Australië, elke dag in schooluniform naar school in Zuid-Afrika of een echte Harry Potter schoolervaring in Engeland. Met High School kan het allemaal! Je verblijft bij een gastgezin. Je gaat voor een zomer, trimester, semester of een heel schooljaar naar het buitenland. Elk land heeft een uniek schoolsysteem met andere vakken om te volgen die wij in Nederland niet kennen. Je maakt internationale vrienden, leert een taal vloeiend spreken, dompelt je onder in een andere cultuur en leert jezelf echt kennen. Het klinkt bijna te mooi om waar te zijn, maar deze droom kun jij echt waarmaken! Ook voor Au-Pair, vrijwilligerswerk en taalreizen. Bel ons en we helpen je verder.

logo-travel-active.png

Businessclub_Poster.png
voor ondernemers & professionals met een passie voor business & voetbal