SDZ verwelkomt SECA als nieuw businessclub lid!

31 maart 2024 23:30

Soccer Education Center Aruba is toegetreden als lid van de snelgroeiende SDZ Businessclub. Simon Tahamata, Sonny Silooy en/of Renaldo Landburg zullen namens het bedrijf aanwezig zijn bij de evenementen.

Aruba Youth Soccer Camp 2024 in samenwerking met KLM en hotels aan Eagle Beach.
Soccer Education Center Aruba en Running and Movement World organiseren een voetbaltrainingskamp op Aruba van 22 - 26 juli 2024 met gerenommeerde trainers als Simon Tahamata, Sonny Silooy en Renaldo Landburg.

Wij kunnen ons niet voorstellen dat je alleen voor deze 5 prachtige trainingsdagen naar Aruba reist, je wilt wellicht een complete Aruba vakantie met vlucht per KLM, accommodatie aan het wonderschone Eagle Beach en een huurauto?. Dat kan en we maken graag een offerte op maat.  Een offerte kun je opvragen bij [email protected] Als je alleen het Soccer Camp wilt boeken, horen we dat ook graag. Dat kan natuurlijk ook.

Geef je vertrekdatum door, de gewenste reisduur, het aantal reizigers en je voorkeur voor een 5, 4 of 3 **** accommodatie. En natuurlijk hoeveel kinderen gaan deelnemen aan het voetbalkamp in het Frans Figaroa Soccer Stadium op Aruba. Wacht niet te lang want het is hoogseizoen en vol is vol

Screenshot_20240331_224000_Adobe_Acrobat.jpg

Businessclub_Poster.png
voor ondernemers & professionals met een passie voor business & voetbal