Vacaturebank

Manager verenigingswerk

Vacature: Manager verenigingswerk

Over ons:
AVV SDZ is met trots de grootste voetbalclub van Amsterdam Centrum-West, met een multiculturele achtergrond waarin respect en saamhorigheid hoog in het vaandel staan. Met 1300 jeugdleden en een snel groeiend ledenbestand spelen bijna al onze teams op divisieniveau. Wij zijn op zoek naar een enthousiaste Manager verenigingswerk die ons team komt versterken.

Functieomschrijving:
Als Manager verenigingswerk bij AVV SDZ speel je een cruciale rol in het implementeren en bewaken van ons nieuwe beleid, dat van kracht wordt vanaf het aankomende seizoen. Het beleid is ontworpen om duidelijkheid te verschaffen over de verenigingstaken en functies die door leden kunnen worden uitgevoerd en om de voetbal ondersteunende operatie van onze club te ondersteunen met ‘handjes’. Je bent verantwoordelijk voor het aansturen van de planners van verschillende afdelingen en hebt nauw contact met de afdelingsmanagers om eventuele verbeteringen aan te brengen.

Verantwoordelijkheden:

• Implementeren en bewaken van het nieuwe beleid.
  • Aansturen van planners op diverse afdelingen binnen de club.
  • Communiceren met afdelingsmanagers voor continue verbeteringen.
  • Zorgdragen voor een soepel verloop van het verenigingswerk proces.
  • Beheer van administratieve taken gerelateerd aan verenigingswerk.
  • Snelle en effectieve communicatie met leden over kwesties gerelateerd aan verenigingswerk.

Functie-eisen:

• Administratief sterk met oog voor detail
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden
  • Proactieve en zelfstandige werkhouding
  • Flexibel en in staat om snel te schakelen
  • Beschikbaarheid om vanuit huis te werken met eigen laptop

Wat bieden wij:

• Een dynamische werkomgeving binnen de grootste voetbalclub van Amsterdam Centrum-West.
  • De mogelijkheid om bij te dragen aan de groei en ontwikkeling van onze club.
  • Flexibele werktijden en de vrijheid om vanuit huis te werken.
  • Een aantrekkelijke vergoeding
Geïnteresseerd?
Stuur je motivatie naar [email protected]. Wij kijken uit naar jouw sollicitatie en de kans om samen onze club te versterken!

Reageren op de vacature

* = verplicht