Nieuws Algemeen

SDZ 3 naar Finale KNVB Beker

4 mei 19:00  Middels een klinkende 4-0 winst op DOVO heeft SDZ 3 de finale van de KNVB beker bereikt. Gefeliciteerd mannen! meer »

169x gelezen

SDZ verwelkomt Football Algarve als nieuw businessclub lid!

2 mei 19:45  Football Algarve is toegetreden als lid van de snelgroeiende SDZ Businessclub. Jasper van Breemen zal namens het bedrijf aanwezig zijn bij de evenementen.meer »

104x gelezen

Inschrijven SDZ voetbalkampen in de zomervakantie

2 mei 15:00  De SDZ voetbalkampen zijn voor alle jongens & meisjes van 6 t/m 13 jaar. Dus of je nu wel of niet lid bent van SDZ, iedereen is welkom. Als vereniging vinden wij het belangrijk dat geld geen barrière is voor kinderen om te kunnen sporten, daarom is er voor dit voetbalkamp een stadspaskorting.meer »