Nieuws Algemeen

Inschrijven SDZ voetbalkamp van 1 t/m 3 mei 2024: Wachtlijst

23 april 7:00  De SDZ voetbalkampen zijn voor alle jongens & meisjes van 6 t/m 13 jaar. Dus of je nu wel of niet lid bent van SDZ, iedereen is welkom. Als vereniging vinden wij het belangrijk dat geld geen barrière is voor kinderen om te kunnen sporten, daarom is er voor dit voetbalkamp een stadspaskorting.meer »

SDZ trainers & spelers uitgenodigd voor trainingssessie bij Ajax

22 april 8:15  Zondag 21 april j.l. was bij Ajax de Technische Selectie Dag op de Toekomst. Dit is een dag waarop Ajax een groep van geselecteerde jeugdtrainers uitnodigt om hun kwaliteiten aan Ajax te tonen. Uit deze groep selecteert Ajax de nieuwe trainers voor de Ajax Voetbal School en andere projecten in binnen- en buitenland.meer »

190x gelezen

Selectieteams 2024/25

21 april 18:30  In de week van maandag 21 april starten wij met de selectietrainingen. Alle huidige selectiespelers die volgend seizoen blijven, doen mee aan de selectieperiode. Zij ontvangen een bericht met informatie over het veld, de trainingsdagen- en tijden, in welke groep ze voorlopig zijn ingedeeld, en bij welke trainer ze zich moeten melden. meer »

890x gelezen

SDZ Voetbalschool bij Nieuwsuur

21 april 9:15  Actualiteitenprogramma Nieuwsuur was vandaag, zondag 21 april, op Sportpark Transformatorweg in verband met de problematieken rondom de commerciële voetbalscholen en hoe deze de voetbalclubs financieel uithollen. Met SDZ woordvoerder Andries van Moorselaar sprak Nieuwsuur over het hoe en waarom SDZ middels de 1920 Academy dit met succes in eigen hand neemt.meer »

492x gelezen

1920 Academy - SDZ en haar eigen voetbalschool

16 april 23:30  SDZ in de media. In het Parool van 15 april j.l. schrijft journalist Tim Wagemakers over de wildgroei van voetbalscholen in Amsterdam. De gemeente Amsterdam opent een meldpunt en is bezorgd dat ‘louche scholen het veld opeisen’. Wethouder Sofyan Mbarki ziet dat de enorme toename van de voetbalscholen ten koste gaat van reguliere verenigingen. meer »

229x gelezen

Uniek in de historie van SDZ

10 april 21:30  Al jarenlang staat Sportpark Transformatorweg, de thuishaven van ons aller SDZ, standaard in het navigatiesysteem van de scouts van de diverse Betaald Voetbal Organisaties (BVO). Niet alleen onze Partnerclub Ajax, maar ook Feyenoord, PSV, AZ, FC Utrecht, Telstar en FC Volendam zijn wekelijks langs onze velden te vinden. En dat is niet alleen vanwege onze overheerlijke broodjes Surinaamse kip, voor €5/stuk verkrijgbaar in de SDZ kantine.meer »

182x gelezen

SDZ bruist van de groene energie

10 april 20:00  Wat gebeurt er toch allemaal bij a.v.v. SDZ aan de Transformatorweg? De Telegraaf kopte eerder deze maand al - SDZ barst van de energie - daar kunnen wij aan toevoegen, inderdaad maar SDZ bruist ook inmiddels van de groene energie. The Green Team van SDZ voegt de daad bij het woord en is in een swingende commissie druk doende om SDZ klaar te stomen voor de toekomst. Daarnaast is de nieuwe Business Club van SDZ ‘hot’ en melden zich dagelijks nieuwe leden aan, niet alleen commerciele bedrijven maar ook organisaties als Life Goals Amsterdam en de John Blankenstein Foundation hebben zich gemeld. En daar is SDZ ontzettend blij mee.meer »

127x gelezen

Ga naar archief